Sposoby załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Zagadnienia związane z przyjmowaniem interesantów i załatwianiem spraw w Przedszkolu regulują w szczególności przepisy:
- ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 737 ze zm.);
- ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę − Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 60 ze zm.);
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 750 ze zm.);
- ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. − Karta Nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 986 ze zm.);
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.)..
Interesanci mogą załatwiać sprawy:
- Telefonicznie: 22 642 77 61, 22 642 77 62
- Listownie na adres: Przedszkole nr 427 „Kraina Radości”, ul. Radosna 11, 02-956 Warszawa
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej: p427@eduwarszawa.pl
- Osobiście:
Sprawy wychowawczo-opiekuńcze: z wychowawcami grup,
Sekretariat czynny w dni robocze od 8.00 do 16.00,
Kierownik administracyjno-gospodarczy przyjmuje interesantów od 8.00-16.00,
Wicedyrektor przyjmuje interesantów w środy od 9.00 do 11.00 oraz w sprawach pilnych w innym dogodnym terminie po uprzednim umówieniu się.
Dyrektor Przedszkola interesantów w poniedziałki od 9.00 do 11.00 oraz w sprawach pilnych w innym dogodnym terminie po uprzednim umówieniu się.
Główne zasady załatwiania spraw przez Przedszkole nr 427 „Kraina Radości”:
- zgodnie z obowiązującymi przepisami i powszechnie przyjętymi ogólnymi zasadami,
- terminowo, bez zbędnej zwłoki,
- przy zachowaniu prawa strony do czynnego udziału w każdym stadium postępowania,
- przy podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych dla prawidłowego wyjaśnienia stanu faktycznego prowadzonego postępowania,
- sprawy są załatwiane w formie ustnej lub pisemnej.
- Istotnym warunkiem załatwiania sprawy jest przedstawienie przez zainteresowaną osobę odpowiednich dokumentów. Przedszkole załatwia sprawę niezwłocznie, jeżeli posiada wszystkie informacje potrzebne do jej załatwienia lub gdy nie jest wymagane zebranie dodatkowych danych, wyjaśnień lub dowodów.
- Sprawy są załatwiane najpóźniej w terminie jednego miesiąca od dnia złożenia pisma wraz z dokumentami, gdy zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego (z wyłączeniem przepisów określających inne terminy na załatwienie sprawy).
- W przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej, termin jej rozpatrzenia, co do istoty albo w inny sposób jej zakończenie, wynosi dwa miesiące od dnia wniesienia sprawy do Przedszkola.
- W przypadkach przekroczenia ustalonych terminów dla załatwienia określonej sprawy, zawiadamia się zainteresowanego o spodziewanym przekroczeniu terminu, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
- Od decyzji dyrektora przysługuje odwołanie do organu prowadzącego przedszkole w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
- Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Dyrektora Przedszkola nr 427 „Kraina Radości” w Warszawie.
Skargi i wnioski
- Dyrektor Przedszkola przyjmuje interesantów w sprawach interwencji, skarg i wniosków : w dni w godzinach pracy przedszkola, po uprzednim umówieniu się.
- Przedszkole nr 427 „Kraina Radości” w Warszawie nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.).
Zgodnie z ww. art. 63 § 2 K.p.a. treść kierowanej korespondencji (w tym również elektronicznej) powinna zawierać, co najmniej wskazanie:
- osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko),
- adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr telefonu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 06-08-2024 - Edycja treści
- 25-08-2022 - Edycja treści
- 12-10-2020 - Edycja treści
- 05-07-2017 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 684